Backpacken door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Kenneth Sean Pattinama - WaarBenJij.nu Backpacken door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Kenneth Sean Pattinama - WaarBenJij.nu
Backpacken door Zuid-Oost Azië

Na meer dan 9 maanden Australië en Nieuw-Zeeland is het nu tijd om de kleuren, geuren en cultuur van het levendige zuid-oost Azië te aanschouwen. Vergezeld door m'n door m'n trouwe backpack, residrift en brede glimlach zal ik met een klein budget een aantal maanden reizen door Indonesië, Vietnam, Cambodja en Thailand. Hopelijk woedt het een onvergetelijke reis met veel nieuwe vrienden, kiekjes en vul ik de rest van m'n rugzak met de mooiste belevenissen!

Door middel van dit blog hoop ik de geïnteresseerden op de hoogte te houden van mijn dagelijkse avonturen voor zo ver het lukt aangezien dit een stuk praktischer is dan iedereen per app te vertellen wat ik zoal meemaak.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2016

Een wandelingetje op de Rinjani

09 Augustus 2016

Opgelicht met een glimlach :)

07 Augustus 2016

Indonesië, het begin van mijn Azië reis
Kenneth Sean

22-jarige Latijns-Amerika studies student. Leergierig, dagdromer en altijd op zoek naar een nieuwe trip. Waarom thuisblijven als de wereld je zo veel te bieden heeft? Het kan luxe, het kan low-budget, maar een reis maakt je altijd rijker (ook als de ervaring minder positief is).

Actief sinds 11 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7815

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2016 - 24 December 2016

Backpacken door Zuid-Oost Azië

28 Augustus 2014 - 03 September 2014

Zomer afsluiten aan de Costa Dorada

08 Augustus 2014 - 08 Augustus 2014

Oslo, voor als je eens iets anders wilt!

18 Oktober 2013 - 10 Januari 2013

Studiereis naar La Plata

Landen bezocht: